~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

marți, 7 martie 2017

FUEGO: "E o poveste de colecţie..."


Paul Surugiu - Fuego:
"Am lansat albumul pe care l-am realizat alături de
maestrul Jolt Kerestely..."

"Dragii mei, aseară a fost un regal!
La propriu!
Am lansat, în Palatul Cantacuzino din Capitală, albumul pe care l-am realizat alături de maestrul Jolt Kerestely -
"NU SUNT SINGUR".
Şi chiar n-am fost singuri, nici eu şi nici el, fiind înconjuraţi de prieteni, admiratori, mari personalităţi şi de o stare cu totul specială.
Am cântat, am râs şi am creat o atmosferă unică, în care maestrul, la cei 83 de ani ai săi, a simţit dragostea publicului. Eu mi-s mândru că am dus la îndeplinire acest proiect admirabil, un material sensibil, elevat, o muzică aparte, complexă, de film, pe cuvinte poetice.
Nu-i comercial, e o poveste de colecţie.
N-are rost să mai spun că sunt fericit că, după 25 de ani, eu şi nea Joly am stat la acelaşi pian şi-am dăruit emoţii, deloc împovăraţi de glorii şi regrete.
Le mulţumesc tuturor celor ce ne-au fost alături şi sunt sigur că muzica aceasta va dăinui şi va crea sentimente unice.
Albumul se va găsi în turneul meu, acolo unde-l voi lansa în fiecare oraş, de pe 15 martie pe 4 aprilie, dar şi în magazinele de specialitate."
Paul Surugiu - Fuego
7 martie 2017

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu